پیمایش دره استاد (5 آبان 1402)

تاریخ انتشار: سه شنبه 16 آبان 1402 ساعت 17:49
بخش: -

گزارش برنامه کوهپیمایی یک روزه دره استاد

با عرض سلام و درود
برنامه در روز جمعه مورخ 5 آبان ماه 1402 برگزار گردید. حرکت از مشهد ساعت 6:15 از ایستگاه اتوبوس بین آزادی 15 و17 با دو دستگاه مینی بوس آغاز گردید. ساعت 9:45 به روستای زیبای استاد رسیدیم . با توقف مینی بوس ها در ابتدای روستا، همنوردان پیاده شده و به سرقدمی جناب آقای خدادادی و عقبداری جناب آقای واحدی، بلافاصله از روستا به سمت رودخانه حرکت کردیم. پیمایش را در یک هوای بسیار دلپذیر پاییزی در بستر رودخانه شروع کردیم.
بعد از حدود 45 دقیقه پیمایش، محل مناسبی را برای صرف صبحانه در کنار رودخانه انتخاب کردیم و حدود 45 دقیقه توقف داشتیم. پس از آن، حرکت را به سمت روستای خسرویه ادامه دادیم. در میان راه توقف هایی برای عکاسی و ثبت مناظر فوق العاده  داشتیم. ساعت 13:15 در مکانی مناسب برای صرف ناهار و استراحت حدود یک ساعت و نیم توقف کردیم.
پس از صرف ناهار، به پیمایش مسیر ادامه دادیم و ساعت 16:15 به خسرویه رسیدیم و سوار مینی بوس ها شده و به سمت مشهد حرکت نمودیم. ساعت 19:45 با کلی خاطره زیبا و ثبت یک روز پر انرژی و دل انگیز به مشهد رسیدیم.